Som att sno godis från ett litet? barn...

Sov länge idag (nåja) pga min långa sovmorgon, Mmmmm.. Gudarnas gåva till människan. O stannade hemma från jobbet idag eftersom han har något skit i magen, så det blev morgonmys också (inget snusk!) . Skulle vara kul att ha gått klart Biomedicinutbildningen redan nu så hade jag kunnat speckulerat lite mer angående vilka bacillusker som håller på att gotta till sig i hans lilla magge. Jag sittter nu hemma själv och gottar i mig hans krya-på-dig present som han fick av mig tidigare idag, Är jag inte en underbar flickvän? Lovar att lämna kvar en pralin till honom iallafall så han har efter mötet ;) hehe..

Känner mig inte lika bränd i hjärnan som jag gjorde när jag kom hem från skolan. Vila, mat och tid har gjort mig till mitt spralliga jag igen, så vad ska jag göra nu om inte plugga (h)järnet tills jag är mindre smart än en lobotomerad långloppsåkare? Jovisstserru, jag har kemiprov imorn.. Det lönar sig verkligen att råplugga kvällen innan, förutsatt att man har gjort snygga anteckningar. ....Hmm, ska jag ta en kolatryffel med mörk chokladöverdrag eller en kolatryffel med vit chokladöverdrag??..... Jag kommer att bli en tjockis, men det är den inre skönheten som räknas eller?


Soon to be eaten...

Imorgon blir det tidig morgon, plugg, träning och sen utgång, igen... Pust! O hade föreslagit att vi skulle sitta ner tillsammans och lösa korsord ur Allers tidningen jag köpte igår, för att han försäkrade att det var att lösa korsord män i hans ålder hade som sysselsättning. Jovars!  


//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0