Vit Skogspremiär

ldag var det mountainbike premiär samt luftning av tävlingshojjarna. Det var även första turen utomhus på nya Allebiken för mig. Det märktes på en gång att Rebagaffeln är stabilare än den gamla Siden. Ola var lika uppspelt som ett litet barn när jag kom hem, han hade tillochmed smörjt in mina gaffelben med lite smörj. När vi kom till marka och hade kört in i skogen började det gå utför. Skaren gjorde det jävligt att cykla men ändå jävligt kul! Hade ett stort léende när jag körde, fick hålla igen lite eftersom jag inte är helt frisk än. (tur att man inte ser färgen på "slajmet" på olas sida..) Längtar längtar längtar efter det blir torrt och fint i skogen igen så det blir åka av på riktigt! ;)

 
Från idag.. Inte särskilt van att bli filmad- stannade för att vända mig om och frågade om han fick med nått innan han han stänga av kameran.. oups!

Vi köpte mat från La Gondola; pasta och pasta. Det var väl dryga två timmar sen och är redan hungrig igen! Inte mycket fibrer i den pastan inte... =P

Nu ska jag nog pigga upp gubben med lite koffein..

Hajj!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0