Tillbaka igen..

Gjorde ett försök till att gå till plugget igår, trots att jag knappt orkade stå upp när jag borstade tänderna, var darrig och klen.. Jag har varit borta på två mattetimmar och hur mycket tror ni man ligger efter då? Jo, 25 sidor Matte E varken mer eller mindre. Kul. Med fiskblick á la distans satt jag mig igenom dagen.

Fick höra lite smaskiga detaljer från två kompisar så det blev fika efter vi slutat för att stilla mitt smask-behov. Vi gick till George's coffe och där satt vi ett bra tag tills Ola kom förbi och var hungrig. Han hade varit och inventerat Almbykläder lagret hos Johan och hade funnit massa groteskt stora tröjor av gammalt snitt som säljs för en billig penning.. Nån som vill ha en billig almbytröja??

Hade tänkt kunna köra ett spinpass på torsdag. Känner att jag är piggare än på flera dagar nu, skönt. Vi har bestämt oss för att köra Mjölby biken den 18 april och borensberg dagen efter. Jag har aldrig kört denna enligt många jävliga tävling så vi får väl se ;)



Ska upp på stan och leta tyg, har fått strikta instruktioner från både morsan och syrran vad det ska vara för typ av tyg, kommer inte ihåg namnet men får hoppas att jag känner igen materialet i affären. Vad ska jag köpa tyg till då? Jo, min morsa ska sy en aftonklänning till mig (skitbra med en mamma som kan sy!) Köpte mönster i förra veckan från "Vogg" som min mamma säger..




Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0