Surgubbe, kryp in igen och ät en pepparkaka!

Vi drog över på tvättiden för vi höll på att byta elbolag osv jadda jadda. Ola åkte iväg för att träna och precis efter han gick kom jag på att vi hade glömt att ta bort tvätten från torkskåpet. Nu var det  en riktig surgubbe som var där och höll på att tvätta. Fy fan! Jävla skit! Är det du som inte tagit reda på tvätt?!!? jävla..!! Fye fan!  Jag ursäktade så mycket och plockade ur torkskåpet på några sekunder men han fortsatte stå och glo med Fy jävlar! Nä, fyyy fan! Ska din morsa komma och sopa efter dig ella??!! Var rädd han skulle ge mig en örfil med käppen... Har inte gamla människor någon skam kvar i kroppen? Jag bara undrar. Om en person ursäktar sig så hövligt den kan så ska man inte skälla på den, särskilt inte efter en liten skitgrej. JAG skulle aldrig göra det iallafall och jag hoppas att jag aldrig någonsin kommer att göra det hur gammal, tråkig och passé jag än blir.

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

GAMLINGAR....finner inga ord.





Glömmer aldrig när vi bodde i lägehet, då va det en tant som hade vart in, och tagit ur min tvättmaskin PÅ MIN TVÄTTTID, för hon va tvungen att tvätta just då, för att hon va sjuk, och kunde bara tvätta när hon kände för att hon orkade. Öööö vi andra som jobbar då?, vi hinner ju endast tvätta när vi är hemma och är ledig. Så nog har gammlingarna blivit FRÄCKA ! Fy skam !

2009-03-18 @ 11:08:13
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0