Slumdog Millionare

Drog just ur mig en ovanligt puckad sak jag sa till gubben; Fan, jag har kliat mig på nästippen hela filmen och nu är den flagig. Ja se där.........dum-ass.

Jo, för vi gick lite spontant upp på stan för att gå på bio. Skönt egentligen att det är gångavstånd, men det skulle vara härligt med en liten gräsplätt på sommarn.... Suck , ännu en saradröm. Vi såg Slumdog Millionare som slog oss båda över all förväntan. Det var en riktig bra film som både innehöll spänning, humor, allvar, drama etc etc.. Den hade allt. Verkligen en film att rekommendera!

Längtar efter att träna! Särskilt längtar jag till fina, torra halvtekniska men snabba stigar.. MMmmmm..



Oups! Nu måste jag läsa ett häfte om Prostitution - What can be done about it? inför Engelska C lektionen imorn... Ska försöka få med gubben i läsningen ;)

Ha det! =)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0