Jag vet vem som vann

Jag vet vinnaren av Olas prestigefulla gissa-min-tid tävling. Den som vann vann med en gissad tid endast 45 sekunder ifrån men den människan får Ola själv avslöja ;) Kan säga att jag inte var långt ifrån med mina 5:58 men så långsamt åkte han inte..

Han kom på 1986:e plats, och har säkert kört förbi flera hundra enligt sms-statusen.. Jajja, väntar på en trött trött pojkvän.. =)

Jag är ganska trött jag med; fick till ett snabbt 2 timmars pass på tröskel med en härlig känsla hela tiden. Körde på med hög kadens, och när jag kollade under jackärmen på pulsklockan låg jag alltid på 168 i slag, vilket enligt laktattester är min tröskelpuls. Och det verkar ju stämma =) Att det blev effektiv träning hela tiden är nog ett facit på att jag tillförde energi under rätt tillfällen och att jag kanske fått en liten formtopp sen efter jag vart sjuk, och kört igång igen..
Det var iallafall härligt att känna att jag kunde bomba på som en annan Bergqvistare utan att stumna. Fick till rundtrampet bra, bara jag tänker på tryck-dra tryck-dra, spänn magen, slappna av i axlarna så går det lite fortare. Och det säger väl en hel del om min trampteknik.
Körde in på en skogsslinga i Gryt-Ökna skogen som jag brukar ha som transportslinga mellan gryt-hidingsta för att få mer skog och slippa alla landsvägsåkare ;) Idag var det häst- och motorcross-spår i djup, hård skare som utgjorde "spåret". Haha, denna slinga var otroligt jobbig att köra. Tekniken sen i somras sitter som tur var i ryggmärgen för fjag förstår inte att jag inte vurpade, fast jag var nära. 

Jag ska nog slå på en film, Bandits blir det nog. Har sett den jäkligt många gånger, men den är ju så bra!



Ha det Gött!

//Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0