"hemma" på vandrarhemmet

Nu har gubben och jag anlänt till Saltemads camping i Borås. Under dagen har vi kört Ymer´s mtb tävling som bestod (för min del) av glidcykling/löpning/gång i 2 decimeter lera i 3 mil i ymerskogen. Låter det kul? Ja, då tycker jag du ska konvertera till mountainbikeismen ;) Ola klagar på mig just nu att jag är så seg på att blogga men det tycker jag inte. Hujj ujj ujj. Jag blev riktigt arg på mina icke-fungerande växlar idag som troligtvis inte fungerade för att det bildades hårda lerkockor runt allt som hade med cykeln och växlingen att göra. Blir också lätt avundsjuk på darvell som tog sig upp för de snorhala branta backarna klart lättare än någon annan denna dag. Han hade tydligen blivit opererad i hjärtat bara någon månad tidigare och sen går han och vinner idag, det är bra det!

Jaha, nu måste jag ge plats åt otåliga åla...

Imorn blir det ännu en tävling i borås, nämligen.......: Borås Mtb! Den banan är kul, hoppas det är mindre såsigt imorn....
gud vad lerigt och skönt

Ha det!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0