Örebros enda fullblodsmountainbikehona

Hajhajhaj. Dagens träning var lagd vid den nedlagda slalombacken i sörby, inte bara VID backen utan såklart upp å ner, upp å ner. Styrkan i benen skulle brytas ner för att förbättras inför Faluns mördarbacke som är inkluderad i SM banorna. Jag har nog bestämmt mig för att köra tempot och inte XC:t som är på lördagen. Anledningen till att jag väljer mellan en av disciplinerna i stället för att köra båda är för att jag har relativt lång återhämtningsperiod. Förra året tog jag tempot som det kom och vann trots det SM-silver. Jag satsade på XC:t men då jag inte hade något som helst krut i benen sen tempot så gick det sämre än nånsin där. Det var surt. I år väljer jag tempot pga mina andningsproblem. Problemen kommer lättare om jag är trött och okoncentrerad och det ska jag väl knappt hinna bli på tempot. Men som sagt; problemen kommer hur som helst när jag kör över 80-90% av min maximala hjärtfrekvens så jag har INGA SOM HELST FÖRVÄNTNINGAR inför SM-2009. Sådärja, nu är det sagt. Nu är det bara att hålla det också-hälsan framför allt, eller??

jag är Örebros enda fullblodsmountainbikehona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0