Saras memoarer

Tog just och åt upp min matlåda i sällskap av en ovanligt torr Uti vår Hage-gillar inte när det är för mycket text i serierna ;) Favorittidningen är definitivt Pondus-alla gånger. Jag är alltså inte så moderiktig att jag förbrukar 2-3 deckare i veckan, nej nej... 

...Tänk om jag vaknar upp en dag och inser att jag tappat livslusten; blivit "seriös och tråkig". En dag då jag ser ned på andra som inte lever som jag, allt pga osäkerhet hos mig själv; hetsar runt i walking-sandaler med min agilitytränade golden och läser deckare. Klagar på allt och alla. En riktig BF...

Måtte det ALDRIG bli så!

Jag har tagit av mig ringen som jag fick av min mor för några månader sedan. Jag hade den på ringfingret (japp för att den trillade av på lillfingret och var för liten för långfingret). Orsaken till att jag tagit av mig den var att det har kommit fram folk och gratulerat mig... Ja ni förstår.

Jag ska nog ta en sakta promenad runt sjukhuset, tänka på allt jag gått i genom de senaste åren, fundera och reflektera. Bara uppsynen av sjukhuset brukar ge mig många minnen och tankar åter... Om jag tänker på någonting tråkigt jag gått igenom så brukar jag alltid lägga vikten på vad den tiden gett mig som person och vilka positiva saker som tillkommit. Tex. "om jag inte hade tvingats att göra så, så hade jag inte träffat xxxxx" Det tycker jag är skönt att göra, för jag känner mig alltid starkare efteråt. Tänk vad mycket underbara människor jag har nära mig! Tack! =)

Och att jag hittat en person vid endast 18års ålder som jag är så lycklig med, och som är lycklig med att vara med mig-dä ä jö helt sukt!


Och inte nog med det så kommer det upp mycket skojj den närmsta tiden;

SM-veckan ska tillbringas med trevliga skåningar i en stuga vid lugnet

Vi åker till gotland på semester plus tävling med olas X och hennes nya gubbe (skämtosido; större chans till doggfight än catfight men så omogna ska vi nog inte bli, nejnej ;))

Örebro Universitet ska bestigas av Sara-Den store baktis-nörden.. Ingen mikroorganism ska känna sig säker...

Skitkul



Livet leker! Lite mer mountainbike bara så...

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0