Färska bär

Mmmm. Nyplockade smultron , -hallon och -blåbär med rågfras i riktig yoghurt. När moccakaffet är klart och Family guy startar om en 3 minuter är lyckan nästintill total =)



Dagens träning var 5+2 minuter tröskel på sprintcykeln i klubbstugan. Blev paff i början då wattsiffrorna visade helt åt fanders. Under tredje intervallen ordade sig siffrorna till att bli som de var för nån månad sen ;)

Jag fick reda på att min syrra också har kommit in på sin universitetsutbildning! Hon ska gå kulturvetenskap på Linköpings universitet. Skitkul att det blir två pluggande i familjen!


Nu ska jag surfa runt på andra grejjer, på onsdag bär det av mot Falun som SM =)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sa fort du kan skicka farmors och pappas mailadresser. till min mail. jag har redan mailat till dig om detta. vi har det jattebra har borta!!!!

2009-07-15 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0