Jag kom in!

Idag frågade en jobbarkompis till mig hur jag kunde vara så slimmad? Jag svarade snabbt; jo, jag tävlar ju i mountainbike så.. Hon nickade, formade händerna runt ett luftstyre och gjorde högljudda brumm brum brumm -ljud  med munnen. Njaa, som du visade fast att jag är motorn svarade jag.
Det är många som av något oförståeligt skäl förknippar mountainbike med motorcross. Varför? Fråga inte mig. Bara en parantes.

Jag fick ett sms natten till idag från Nickmeister som sa att han hade kommit in på dataingenjörsprogrammet i Örebro. Jag, som blev helt till mig gick in på studera.nu för att sedan upptäcka att jag också kommit in på mitt sökta program! Skitkul! Så jag får väl se grillfesten ikväll som ett firande för min framgång ;) För grillfest blir det; Vi ska ha hand om min mors hus i sörby i några veckor framöver då de åkt till Öland på semester. Hon har en relativt stor trådgård och ett fint uterum som ska fyllas med vin, mat och kusiner ikväll. 

PS. Pratade nyss med Jonna som kunde avslöja att hennes kissemiss fått 4 st halvlurviga kattungar i dagarna. Om en vecka har de öppnat ögonen och då var Ola och jag väldigt välkomna ;) Suck-vad vore en bal på slottet? DS.   

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0