Saras liv mellan 17 och 22

Dagen började med att jag var riktigt trött-snurrig (så man blir efter att ha sovit för lite flera dar i rad). Trodde dagen skulle bli en enda dimma men efter 10-rasten var jag som vanligt igen. Skönt.. Efter jobbet idag åkte jag direkt till Mc-södra infarten för att möta upp med Ola och hans kusin Linnéa. Linnéa hade sett en annons i NA om en fastighet på söder med 3 av 4 uthyrda lägenheter. 2,9 mille var begärt men med tanke på att det måste varit ungefär 50 spekulanter på villan så lär ju inte priset stanna under svindyrt. Läget var perfekt. Många tankar... Därefter åkte de tu och tog en öl på slottet och jag åkte hem för att byta om till cykel-lera-kläder; jag skulle ju träna någonting som de andra redan hunnit göra. 5 intervaller á 5 minuter hårdkörning på en 95% av maximala HF. Kul. Kul tills jag under sista intervallen gick över styret i största lerhålet då 3/4 av hjulet försvann ner i leran. Det värsta var att hanskarna blev genomsura- skorna går det bättre med om de är plurrade men hanskarna. Nej nej. Hela skogstekniken blev fel och körde ur flera gånger. Så blev det med det.

...Jag var nyss inne i sovrummet där ola låg alldeles utslagen av stress och trötthet. Sovpratet nyss blev i princip det enda vi har hunnit prata med varann idag.. suck. En avslagen Ola hälsar så gott till er alla iallafall ;) ...

På vägen hem åkte jag genom universitetsområdet och passade på att ta en bild på en av de många universitetsbyggnaderna. I sken av cykel så klart!


Ha det! Imorn får vi se vad det blir för träning; troligen tunga ben intervaller i lång seg backe. Plåga!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0