solens mat

Regnet strilar ner, jag är lite sugen på att klä av mig naken, dra med Ola och springa ut för att ta ett kallt kvällsdopp i någon stilla sjö... Suck, så underbart. Synd bara att det är ca 30 minuters cykeltid till närmsta badplats; hjälmarbaden. Ola sa att han hade en överraskning klockan 8a och det visade sig att Solens Mat hade säsongspremiär ikväll! Jag sken såklart upp som en sol då jag älskar att bara sitta och drömma om Italiens mat, natur och kultur. Italiensk mat blev det igår med parmaskinka och torkad chorizo bla. och ikväll efter programmet skar jag upp några små brödbitar av det nybakade fänkålsbrödet, hällde upp två glas vin och gick och satte mig i soffan.... LIVET ÄR UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0