Angående dagens träning

PUST! Denna värme! Inne på kontoret är det en bastu som  börjar bli nästintill outhärdlig. Jag har tänkt hela dagen att jag skulle gå till gymmet idag (fick för mig att jag var bekväm på nått sätt) men ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag på ett utomhuspass. Det är ju förjävla konstigt att jag inte kan bestämma mig-herregud klockan närmar sig ju halv 7. Nä, nu blir det gymmet. Jag känner att mina vistelser där i benpressen gjort nytta. Imorn ska jag ju köra ett sara-pass hade jag tänkt (tävlingsintensitet i 2 h) och vad är inte bättre än att bryta ner sig dagen innan? Nä, skämt och sido. Min bedömningsförmåga denna vecka är inte att lita på, ni ser ju här vad som försiggår i min hjärna. Jag vette fan vad jag ska träna imorn då-det verkar ju som om jag bestämt mig för gymet nu... Men jag är inte så sugen på att pressa mig runt på 150 i puls med mjölksyran skrikandes i musklerna- för det är det som kommer hända om jag kör gymmet idag. Och att bara köra överkroppen är inte att tänka på.  

Nu blir det såhär; jag körde högintensivt igår. Idag blir det styrka. Imorn håller jag igen, okej? Fast att hålla igen är inte min starkaste sida, eller vad säger du gubben?? ;)

Du drar jag innan jag bestämmer mig för nått annat-fort!

Hajj

//Sara  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0