Striptease

Varit och handlat på Coop tillsammans med halva Örebro och jag tror att jag och Ola var de gladaste skitarna i hela affären.. Vi gick runt och skämtade om gurkor (stoora), sylt, x-sylt, ärtsoppa och ungar som ville allt annat än att stå i kö snällt och stilla.. Men, varför ska vi inte vara glada då vi har allt man behöver, utom pengar..? Övriga handlare gick runt och såg allmänt menlösa ut, men det kanske är svårt att göra annat på Coop under högtryck.
Fick för mig att jag skulle göra lite thaiinspirerad mat ikväll så kokosmjölk, bambuskott, palsternacka och gul curry inhandlades.  Resultatet blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig, med det var kanske för att jag ville ha en röd och stark sås.. Ganska puckat när det var gul, och inte röd curry som användes. Men gott blev det ju och klart godkänt då jag i princip aldrig gjort något helasiatiskt.

...............Ouff! Fick nyss en privat striptease av O till Pour some sugar on me med Def Lepard...för att sedan gå ner på en gång och hänga tvätt!! Hänga tvätt! Hallå, till och med hormonstinna 15 åringar vet att man inte kan göra så.. Han säger att jag är lättköpt, men vem är inte det?? Det är som ett litet barn som fått sin godispåse ifråntagen.. Jag ska allt lära honom......

....men det får bli efter grannen Lasse gått, om han nu kommer hit efter en inbjudning att kolla på Olas favoritprogram Let's Dance.., nära shit säger jag men man får ju prioritera. Någon "Björne" skulle komma till Lasse.. Fine, han får väl ha sina twisted sexuella dragningar tänkte jag, bara du håller dig till din etta.. Nä, men han verkar trevlig :)

På Söndag blir det smidesgöra (ska göra 4armad ljusstake) ..

Ola var inte liite fräck nyss den djäveln, han tog fram sin Lagavulin (whiskey för er som inte vet), kollade på etiketten och sa; ååh, 16 år! Hur gammal sa du att du var? Kunde ha varit din lillasyster..  Jaha, sa jag, föredrar du en 16 åring framför en 18 åring?? Va? Jävla härk! ..Han är ju för skön, den där gubben.. ;)

Ha en bra kväll =)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0