Örebro en Lördag, so far..

Så här såg det ut utanför Örebro en lördagsmorgon.



Verkar som att bonden inte gjort sitt jobb i somras..


Var seg första dryga timmen av passet, men det släppte sen tack och lov. Håkanrundan var helt underbar idag en sån fin vinterdag som denna. Mest hård grusväg och bara lite asfalt passade mig idag =) Ola körde med Andreas idag och nu ligger han bakom mig och sussar sött, det är han värd ;)    
Nyss fixat Medmera kort, vi slog ihop så att all bonus blir på ett konto så blir den inte fjuttigt på två konton. Radio rockklassiker spelar just nu inte rockklassiker, utan Ebba Grön vilket jag kategoriserar som punk och inte rock. Föresten, någon som hört Thåströms "nya" band Peace, Love and Pitbulls? Vad tycker ni om det med tanke på hans tidigare produktioner? För er som inte hört så kör Peace, Love and Pitbulls mer industriell mörk rock a´la Manson än svensk punk som Ebba, eller Imperiet gjorde.. Om hans nya band är så mycket bättre kan väl diskuteras men om ni gillar Thåström och hans röst lär ni gilla Peace, Love and Pitbulls. Liten avstickare om musik.

Imorn åker Ola och då blir jag själv till på torsdag vilket betyder champinjoner, fisk och bus ((+städning och tvätt)). Han ska till Sälen och träna inför Vasan med sin far. .....Vi får se om oranga hyllan i vardagsrummet överlever tills på torsdag...... Och så kommer soffan! Hallelulja! Den skänkta nuvarande soffan är gul och grön-rutig med ett alldeles för stort beige överdrag som konstant hänger på sniskan. Yea, You know what I mean.. Bilder kommer..

Nu ska jag som god kvinna gå och laga köttfärssås nog till ett helt kompani, See Ya!

Nu är det föresten Fear of The Dark på radion, Yipii!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0