Kväll

Nyss kommit hem, sitter och käkar lite Solens Mat inspierade rester. Körde 20 sek hårdösning och vila emellan. Körde även massa axel och bröst träning så nu svider min högeraxel (pga nyckelbensskadan) förjäkligt. Jaja. Körde iaf sista hälften av intervallerna på sprintcykeln. Hade lite högre watt på tröskel än sista gångerna jag mätt. Wattsiffrorna låg mellan ca 450-600 beroende om jag körde 20 sek eller 10 sek hårt. Behöver träna mer 30 sek ös intervaller tror jag eftersom det då banan är redigt brant och mycket "upp och ner" som slår hårdast mot mig.  Få upp farten efter många branta benmosarbackar,. DET SVIDER DET!  Korta Intervaller hit och dit blir det iaf till 80 % de närmaste månaderna. Nu går vi in på de lite oväsentliga bitarna: Mina ben har blivit större! Jo, det är sant. Mina små spiror har blivit större. (Skön suck med ett litet léende uppenbarar sig) Även om det bara jag som bryr sig, så är jag stolt!

Gubben har fortfarande inte kommit hem, måste vara jäkligt gott kaffe där på informationsträffen. De har säkert Monsun Malabar bönor (den mörka varianten) och massor utav mintchocklad... Mmmmmm..


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0