Stenben dag 2

Höger skuldra gör ont igen. Bröt ju nyckelbenet på en tävling i somras och en mjölksyraliknande känsla gör sig påmind ibland, särskilt när jag styrketränat mycket.. Stelt och varmt liksom. Kom till ljungstugan vid 5 och lite senare började almbypojkarna droppa in. Hade tänkt köra 8 st 4 min intervaller på tröskel men sista 3min av varje int. var pulsen minst 10 slag över tröskel, ganska hård träning alltså men det är svårt att hålla igen när det sitter 5 svettiga killar i samma rum. Råkade sätta mig på Niklas cykel, sorry!. Känsligt ämne det där, haha. Får väl ta tillbaka knak-cykeln till min egen. =P Grymt trött i kroppen nu, det blir nog lite linimentmassage framför tvn och vila imorn..

Angående den där sovmorgonen.. Jag hade kollat fel på schemat, trodde det var onsdag. Skulle egentligen börjat som vanligt.... ajajaj..

Saknar Ola och det verkar vara ömsesidigt, ska bli skönt när han kommer hem igen så jag har någon att busa med...

//Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0