Bella!

Nyss kollat på Solens Mat, är helt lyrisk!  Det borde fan klassas som porr och uteslutas från svttabblån för att undvika massberoende hos svenska folket! Men jag är fast sen första programmet. Och tydligen min mor också fick jag veta idag när hon kom på fika-besök. Hon ringde både före och efter programmet först för att se till att jag inte glömt bort att sätta på tvn och efter bara för att disskutera hur jäkla bra, men KORT det var.. Pust! Hennes gubbe och min gubbe är inte lika exalterade av den svensk/italenska programledaren som läskar en med "Belissimo!!", "Bella!!" eller babbibibi babbibobi som Ola beskriver det. Mat-orgasm på hög nivå är det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag är ärkekonservativ ibland men jag tycker faktiskt det är nästan det bästa programmet på tv nu förtiden. Livnjutning helt enkelt.

2009-01-16 @ 23:27:30
URL: http://bugge-bike.blogspot.com
Postat av: Sara

Du har så rätt Jörgen =)

Imorgon kl 20.00 på svt1 händer miraklet igen..

2009-01-17 @ 09:22:39
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0