Mmm musik..

Måste slå ett slag för rockklassiker 106,3 som äntligen äntligen äntligen har kommit till överraskande Örebro. En kanal där man känner igen 98% av alla låtar, sjunger med till 60%. En RADIOkanal som har med alla mina "musikbebisar" som bla godingen eulogy med Judas. Till och med Nickmeister verkar nöjd då han lyssnar på lite hårdare än bara rock för tex Pantera spelas ganska frekvent har jag hört.. Han sitter nog hemma och väntar på Arch Enemy eller Sonata Arctica.. yea, you wish!..  Just nu är det faktskt dåligt; REM's nya trallitrall låt spelas., ush.





                                                                               ♥Sex and Drugs and Rock'n'Roll♥



Ska och fika med en gammal vän som jag inte mött på några år, vi gick i samma klass från dagis till högstadiet. Ser fram emot det mycket =) Hon heter för övrigt samma som jag.


Det är ju tisdag idag så lägger till lite ögongodis för oss cyklister...
Carbon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ögongodiset förstödes lite avv att man ser Allebikes fula dekaler=(

2009-01-13 @ 22:26:13
Postat av: Sara

Dekalerna är så otroligt jä*la fina att det inte är klokt. Jag ska visa upp dom på alla tävlingar så den Anonyma son of a bitchen inte kan få ur dekalerna ur hornhinnan....



Märks det att jag är strulande-internet-pissed?? Det förtjänar jag. Lovar.

2009-01-15 @ 18:22:02
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0