Hej Hopp!

Just nu är jag vad man kan kalla ett fnitter, ja det var vad herrn i huset sa i alla fall. För övrigt är det Ola som går runt i lägenheten och städar, och inte jag som har paxat datorn för en stund... Lutar mig tillbaka med en god kopp kaffe och tänker: Japp! Såhär ska det vara, mannen går runt och städar och jag sitter här och flinar åt allt och inget. Nä, jag är ingen mansgris (fast tvärt om) som ni kanske nu tror att jag är utan jag är nog bara nöjd med läget ;)


Eftersom detta är mitt första inlägg vore det väl trevlans med lite information om denna människa som skriver. Jag heter Sara Backlund, kroppsstorlek mindre, 18 år. Jag har långt mörkblont hår och jäkligt små fötter. Tävlar i mountainbike på elitnivå nu säsong -09 som kör igång i slutet av april. Har dessutom ridit i 8 år men fick lägga av pga de skyhöga priserna. Har även dansat några år... För att komma tillbaka till mountainbikingen; körde för Allebike säsongen -08, ett företag från Alingsås som håller på att utvidga med större gym, stor affär och även massageavdelning om jag inte minns fel. Bra saker till bra pris =) Ser fram emot tävlingssäsongen.

Som person är jag positiv, glad nästan jämt och energifull. Vissa skulle nog vilja tillägga att jag "ljuger som förbannat" men det är inte riktigt sant ;) En märklig förkärlek till Italienare har jag också (vem kan motstå Eros Ramazotti??) Men mannen bredvid mig drar ändå lätt längsta strået. Killen fattade tycke för mig någon gång i somras och inte kunde jag motstå hans charm och busighet (där riktigt hörde man hur de manliga läsarna försvann ;) Att åldersskillnaden var 12 år spelade mindre, om knappast någon roll när man är kär. Om ni någon gång varit i ett förhållande med stor åldersskillnad så vet ni vad jag pratar om. När allt kommer omkring är det ändå jag och han det handlar om. Ola kör också mountainbike och det var så jag lärde känna honom. Han har tävlat i 14 år varav 6 år i elitklass. Denna säsong går han däremot upp i H30, "gubbklassen". Två syskon har jag, varav ett i huvudstaden.


Kollar halvt om halvt på Nisse-Hult med min favorit i spetsen, Johan Glans, så det blir vartannat seriöst och vartannat asflabb. Den där skåningen är hur skön som helst!


Detta var början på en liten snutt av mitt liv - Fortsättning följer!


// Sara


Kommentarer
Postat av: martintrampar

Haha låt karln städa, det mår han bra av.

2009-01-09 @ 06:54:46
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det känns skönt att det är fler än jag som vet vad som är bäst för honom...





2009-01-09 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0