Eftermiddag och efterlängtad Risifrutti (förhoppningsvis)

Mmm, O'boy. Den gudomligaste av alla drycker, förutom kaffe då ;) Soffan är utlagd på blocket, skulle vara skönt om den var borta tills hyllan tillkommer på fredag. Förhoppningsvis kommer Patrik Paulsson till ljungstugan idag och vi vet ju vad det betyder...; Fri Risifrutti efter träningen i flera veckor! Guld.  Och så Patrik förstås då ;) Ska försöka att lägga band på mig idag och köra tröskelintervaller, på tröskel den här gången. (Men nu kommer det ju vara två till svettiga pojkar i det lilla spinrummet eftersom min gubbe även ska köra idag, men det går nog bra, förhoppningsvis..)
Oh
, har en redig träningsvärk i bröstmusklerna, får varna gubben, haha. Nä, men körde vanliga armhävningar, o extra breda armhävningar och med vikter på rygg. Jag hade alltså inte vikterna på ryggen utan jag låg på rygg på en planka med hantlar i händerna och förde hantlarna sakta upp och ner i en halvcirkelbana. Har nog blivit lite skadad av att ha gjort så många rapporter, måste skriva så att man förstår..

Nu ska jag vila lite innan träningen, borde plugga men what the heck.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Arandur

sv: Takar :)

Följ gärna min min fotoblogg med bloglovin (bloggkoll)

2009-01-27 @ 15:36:58
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0