Dagens Låt

Jahopp, detta är något nytt med frukta icke. Kommer då och då publicera en låt, dock med shitty ljud eftersom källan ofta blir yåtåbe, men en låt som passat mig lite extra bra under dagen. Lyssna och njut kära lyssnare!

Dagens låt:
http://se.youtube.com/watch?v=e1_q_A8mSDE 
Det är Children Of Bodom med Tie My Rope. Förtjänar att vara dagens låt då den fick mig att trumma, göra gester och headbanga hela vägen hem på cykel så att förbipasserande säkert trodde att jag hade smått annorlunda ticks för mig. Låten skulle även passa strax efter skattlösberg för ni som vet vad jag pratar om..  Lyssna och njut!

//Sara


Kommentarer
Postat av: Big Daddy!

Childrenz of Bodomz har jag hört i Brunnsparken för ett tag sedan, de spelade många njutbara foxtrotlåtar och man kunde urskilja en del gester här och var, men det var ingen som ”headbanga” förutom en äldre dam som blev trampad på foten. Låten Tie My Rope spelade dom inte vid detta tillfälle så jag kan ha blandat ihop de med Börje Lindgrenz för de är ju i samma musikschanger.

2009-01-27 @ 02:25:42
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, den kanske kan pigga upp dig lite :)

2009-01-27 @ 02:27:24
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror att Big Daddy var lite på lyset om han blandade ihop Börje Lindgrenz's svängiga foxtrot med Childrenz of Bodomz lite originala gammeldans-stuk. Skämmes ta mig faen!

2009-01-27 @ 14:44:12
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0