Shoes!!

Ni som är trogna läsare av min blogg vet att jag har ett stort mat-intresse. Inte bara pasta som träningsmat här inte! För er som gör som både Öijer och jag; försöker bli lite lättare tills säsongen börjar så är soppa en jäkligt smart grej. Dagens lunch blev soppa av en spik, en mix av diverse konstiga grejer, ni vet de grejerna längst in i kylen som man helst inte vill känna till ;) Brynte palsternacka och lök i lite vitlökssmör från igår, slängde i en buljongtärning, hällde på med hälften mjölk, hälften vatten och redde med maizena (ingen grädde här inte, då cyklar man inte snabbare!) I med lite vitpeppar, blir så gott ihop med vitlöken. Resultatet av detta experiment; Gott som så gott som soppa kan smaka! Gott, billigt, snabbt, slimmat, nyttigt... Vad väntar ni på era ravioliätare???!!

Nu ska jag, för första gången för många, visa upp min feminina sida.. Inga bilar, utan SKOR!
Just nu tillåter jag mig inte att beställa dessa eftersom jag bara har drygt 200 pix kvar att leva av denna månad, men snart så.... Dregel....



Här kommer de, de första var de jag snacka om Cecce, snygga va??! ↓







Som sagt... dregel..... alla från hm.com

På torsdag åker jag, syster Cecce och min far till Sälen! Här får ni en liten snowboardbild som iallafall gör mig sugen på att åka..



Hej Svejs! Vid 2 kommer en kompis över sen blir det Vin Diesel-film!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Cecce

Topshop har liknande som kostar lite mer men då är de också snyggare och av läder. Najs majs

2009-02-16 @ 12:03:53
Postat av: Sara

Mmm, Topshop har också mycket fint =)

2009-02-16 @ 12:09:07
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur går det med din blogg föresten??

2009-02-16 @ 12:10:28
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0