Life is Good!!! Hell Yes!

Någon mer än jag som blir sugen på att dansa?? http://www.youtube.com/watch?v=L0VmaJsPWbY&feature=related

Igår kväll låg jag i soffan och gubben satt på den nya bänkhyllan vi fick av min far och skrev handlingslista. Jag snackade på som vanligt, om dittan och dattan. Tillslut kollade han upp ur blocket, reste sig upp och sa "Tack, nu är tiden slut, vi fortsätter nästa vecka". På blocket hade han skrivit: Knäppis, Wacko Jacko, Söt men lätt puckad, pratglad pökhöna och lätt sexifierad.  Jaha?? Va, jag trodde du skrev handlingslista? Orden var tydligen en beskrivning av Sara Backlund kvällen den 17 februari. ...Haha...

Idag kommer min syster till Örebro! Måste börja packa till Sälen, vi åker ju på torsdag, och har inte snowboarden här
hemma.. Ska nog åka och snylta lunch hos pappa senare, och sen åka och handla på Coop.

Anmält mig till Rockklassikers tävling om att vinna fribiljetter, resan till Tyskland och "goodie-bag" till terrängtävlingen Strongman Run.  18 km skittuff terrängbana med 26 ännu jävligare hinder, GÖTT!! Detta är utan cykel dvs man får ta sig fram bäst det går med den egna kroppen, GÖTT!!
En annan tävling jag anmält mig till är Metaltowns tävling om att vinna två biljetter till mina dödsfavoriter Judas Priest, ohh! Jag skrev bedjande med "Snälla! Snälla! Snälla! Jag är fattig student!!" i mailet, hoppas tävlingledarna känner sympati för en stackars sate som mig. Hoppas hoppas!

Olis mmsa en flyer om Metaltown 2009; Volbeat, Manson, Children Of Bodom, Trivium, Pain mfl mfl. Skämtar ni eller?! Det är klart vi åker!! Pengarna får fixa sig. Datumet är 26-27 juni och mirakulöst nog är det heller inga tävlingar då, det är ett tecken (sent from the Devil, MoHaha!)! 


Life is Good!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0