Ensamfilm

Hihi, Bridget Jones dagbok har nyss börjat på teve. Hon är en riktigt töntig tjej, sådär som man bara är ibland (förhoppningsvis ganska sällan..) Detta är en sån film som tjejer skrattar till men som män inte ser någonting intressant i. Som Sex and the city alltså ;)

Gick upp tidigt i morse (Jag KAN om jag VILL!) för att fixa ihop frulle till våra gäster. Har äntligen blivit frisk!! Olis blev inringd strax före bed end breakfast-gästerna åkte vidare till sälen. Så det blev väldigt tyst och lugnt här hemma, skönt =) Åkte ut strax före tio för att köra distans, hade tänkt en kortis fjugesta kumla, lite så. Lovade gubben flera ggr om att jag skulle ta det lugnt och hålla igen. Och hålla igen gjorde jag faktiskt men blev hungrig redan i fjugesta. Och hade jag tagit med mig nått att käka, nej då, skulle ju bara vara ute i några timmar! Pucko där. Har inte kört distans på typ 3 veckor, men det tänkte jag inte på. En hungrig Sara, pissande snö och kall som bara den är inte ett hållande koncept. Ouf! Det var tufft. Imorn blir det inomhusträning (thank good god!) med lite intervaller (thank good god!). Får se om det blir som vanligt dvs att sitta själv i ljungstugan.. Lite tråkigt. Ska nog messa lill-daniel och ev. Kalle som inte har visat sig i träningssamanhang på ett bra tag.

Saknar gubben lite, har nog blivit lite blödig för att ha kollat på filmen.. Hmmm, Vad vore ändå en bal på slottet??

Sov sött

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0