Planer...

Dricker kaffe och äter het choklad med smak av mango. Imorn är det Alla Hjärtans dag och jag ska faktiskt fira dagen både på singelviset och icke-singelviset. Först blir det middag med vin och sen lite efterrätt. Har slagit på stort detta år då jag ska äta middag med två killar samtidigt. Jovisst serru!! En till cykelpojke kommer ikväll och ska bo över på soffan hela helgen. Det blir nog trevligt.
Sedan, senare på kvällen ska jag gå ut och ta en drink med några singelvänner (så det blir väl jag som får hålla reda på hela rasket..) Det blir nog också trevligt =)

Olis sade klart och tydligt till mig att han skulle dra mina trosor över huvudet på mig och sedan kasta iväg mig till sjukhusparkeringen om jag skulle så mycket som skulle stå på tå och kika över kanten på påsen i sovrummet som kom från affären Finrummet som är en av mina favoritaffärer. Är så nyfniken jag kan dö..!

Nu måste jag lägga av med skrivandet. Ska åka till Allebike i Alingsås och hämta min hojj. Uppdatering sker senare ikväll ;)

Ha en skön dag!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0