Jag är bra på att sälja mig

Ägnade förmiddagen till att skriva ihop ett brev till sponsring det blev riktigt bra =) Fick till och med en komplimang av gubben för att jag "var så bra på att sälja mig". Tack tack. Skickade iväg till 37 företag och hade fått 21 svar efter några timmar, dock inga superbra.

Åkte och skulle smygträna i form av styrketräning och det blev verkligen smygträning, fast inte för axlar/rygg. Kände mig nästan distantrött efter men det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte är helt frisk än. Jaja, imorn åker jag till Sälen med syrran Cecce och pappa och då på kvällen blir det kvällsåkning... Mmmm..

Vi bjöd in oss själva kan man säga till middag hos morsan tidigare ikväll, men vi fick köpa vår egen mat eftersom hon inte hade köpt så de räckte till oss ;P Lövbiff på Cityhallen för 230 kr kilot köpte vi. Fan! 230 kr kilot är ju värre än svensk oxfilé!! 3 små bitar för 60 spänn! Vegetarian anyone?? Maten var god, men vi gick när morsan började snacka om sina dyra espadrillos från 90-talet.. Puh!  

Ha det bra, det ska jag, i SÄLEN!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0