Äventyr

Skulle helst av allt vilja ta en promenad med min älskling i solskenet, hand i hand genom Örebro. Romantiskt? Ja, det skulle man kunna säga. Istället blir det nog att checka in nya Willys i Almby. Idag ska jag åka på äventyr. Jag ska sova över hos min far, som i och för sig jobbar men han har en 42tums plasma teve och extreme sports channel så trevligt blir det nog allt ;) Just nu sitter jag i kemibiblioteket men ska snart ut i solen, så jäkla fint väder idag!! Synd att jag inte har kameran med mig. Oj, kom på att jag måste säga till Alle att vi tänkte hämta hem min finfina cykel på fredag kl 5. Hoppas han ser detta ;)
Tyvärr blir det ingen spin idag heller eftersom min hals har fått en igelkott i sig för att sno Olas citat. Tror de 2,5 timmar långa snöpulsningen gjorde sitt på min lilla krak-kropp för mina ben är bra steniga idag. Och halsen är igelkottig ;P

Nu blir det ut och slira i snön!! Sedan te, mycket te!

//Sara

Kommentarer
Postat av: JV

Håll dig borta från fjollmat som fil och broccoli. Gör som Sportklungan, ät mycket ravioli istället. Då kommer ni både bli snabb och hålla er frisk.

2009-02-09 @ 21:40:34
Postat av: Alle

I seee. Btw, jag tycker ni gör rätt i att komma på fredag och hämta cykeln :) Bara ni inte smittar mig med era igelkottar, för på onsdag veckan efter drar jag till cypern;)

2009-02-10 @ 09:22:26
Postat av: Sara

Vad bra att du kollar min blogg då och då så slipper jag mail-kommunikation ;)



Din lyck-ost, cypern har varit mitt drömprojekt att åka till och köra länge..

2009-02-10 @ 11:30:10
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0