Obehaglig överraskning

Imorse hade jag körlektion där jag fick en mindre chock. Jag har precis gått 6 st lektioner och har landsväg och motorväg kvar, och sen halkan förstås. Körlärarn sa detta i slutet "bra sara, du har klarat stadkörningen mycket snabbare än genomsnittet! Du klarade den på 4 lektioner, vanligtvis brukar det ta minst 10-12 lektioner innan man klarar alla delar..." Så, om vi tänker att du klarar resterande delar fläckfritt så skulle jag tippa på att du behöver ta minst en 6-7, eller 7 lektioner till-minst! Min haka ramlade ner "Va?! Sa du 7 lektioner till? Det blir en hel del med tanke på att varje lektion kostar närmare 500:- Körkortet blev helt plötsligt dubbelt så dyrt" Där rök hela mitt sparande + lite till.....

Men det ska jag inte tänka på nu
för strax ska vi upp och småstrosa på stan sedan ska vi äta på Jensens och sen blir det (till olas missnöje) drogfri konsert i gamla hederliga B-salen :)

See You!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0