Idag var vi och hälsade på...

... vår 11 veckor gamla kisse Neo :) And it was love at first sight



Han kom fram och tittade på oss, jag satte honom i mitt knä, jag tittade ner på honom och han tittade nyfiket rakt in i mina ögon och jag fick för mig att ha sa "Mams? Är du min mams?" Jag, som är rätt blödig började nästan snyfta av glädje. Han var livligast av alla kissungar och inte alls rädd. Olas jacka var nog mest intressant-efter det roliga nyckelbandet förstås ;) Jag ska göra allt för att Neo ska trivas och må bra hemma hos oss i våran fina trea på Norr, och det är jag säker på att han kommer göra.

några bilder..






Ola är på Dead by April konsert och jag har en efterlängtad hemmakväll med te och vila, skööönt!

Imorn blir det första distanspasset-gissa vem som kommer vara låg på socker imorn??

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0