Julgransklädning och full rulle på kissen

Bloggsuget är som ni säkert märkt inte sprudlande just nu. Det känns som om jag har svårt att formulera mig, att få ut vad jag tänker på och gör. Igår körde jag 4 minuters "hårda-snabba" kan vi kalla dem. Körde så hårt jag kunde utan att andningen brast. Under intervallerna koncentrerade jag mig till 100% på att 1. andas ut med magen  2. Dra in magen som en stående sit-up medans jag blåste ut luften hårt. Och att försöka göra punkt 1 och 2 utan att få känningar av att ha ett filter i halsen. Och jag måste säga att det fungerade hyfsat bra fast det blev svårare och svårare att få till övergångarna bra eftersom jag blev allt tröttare eftersom tiden gick.

Idag har jag tvättat, haft besök av Nickmeister, åkt hem till pappa och målat köksbordet med ola. Det blev lite småtjafs om huruvida täckningen av färg skulle vara, eller, det var väl jag som ville att det skulle vara helt vitt och inte randigt,. Jaja, lite te och messmörsmackor ordnade upp det hela ;)  Efter det åkte vi till almbyplan för att köpa julgran och fick alldeles för lite rabatt, men jäklar vad fin granen är nu när den står här i vårt vardagsrum :) Tar en "familjebild" på ola, jag och neo sen efter vi klätt den :)

Neo är en kisseunge på knappt 13 veckor = full rulle nästan hela tiden. Men han verkar vara en riktigt trygg och social lite kisse. Han reagera på sitt namn redan första dagen, gör sina behov i och inte utanför sin kattlåda och äter och dricker på utsatt plats. Han äter lite lite tycker jag, typ bara 5-7 pöler i taget sen går han iväg och busar igen.



Ikväll ska vi och se Avatar på Biopremiär halv 10, ohh, vilka kommer att bara trötta på vägen hem?

//Sara

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Schysst att du får till andningen, 2010 blir ett guldår.

2009-12-19 @ 08:42:32
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Sara

snarare 2012, jag har tappat så mycket kontinuitet i träningen... :/

2009-12-22 @ 14:48:03
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0