"Det börjar lukta kärlek banne mig"

Ola och jag går ju, som ni säkert redan märkt, så ofta vi kan på hårdrocks/metal konserter runt om i Örebro. Tyvärr är det inte alltid så att vi båda kan gå pga ekonomi eller tid vilket är tråkigt. Det som ola nyss gjorde för mig-och som jag brukar göra till honom är att ringa upp den som är hemma under konsertens gång; vid en extra omtyckt låt och bara låta ljudet sippra genom telefonen.... Det kallar jag KÄRLEK

Han skicka även denna bild; ser ni vilka som spelar ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen...

//Sara

Kommentarer
Postat av: Top

vilka är det som spala`?:P

2009-12-08 @ 05:57:58
Postat av: Sara

Dead by April :)

2009-12-08 @ 20:43:09
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0