Vertex fjällmara avverkad..

Men inte av mig utan av Ola ;) 4h 54 min tog det för den spänstiga mannen att springa ett 43 km långt marathon som sträckte sig över två fjäll. Måste varit skönt för tävlingsegot att klara sig under 5h gränsen. Efter jämförelse med förra årets resultatlista skulle han kommit in på en topp-10 placering (vinnartiden var då 3:54) Nöjd och glad lät han, med jobbarkompisMats bebis Moa plaskande i diskhon bredvid och med kaffet rykande färskt =). Nästa sommar var han sugen på att ta med mig upp till Åre och köra downhill och kolla på den, tydligen underbart fina miljön där uppe. Det ser jag fram emot!



Nu vankas det grillning!!!

Ha en skön kväll i sommarvärmen

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0