Dagen efter: fattig och med 222 i HF

Sitter i det kokheta vardagsrummet och pillar lite på datorn. Den första kursen jag ska gå på uiversitetet är en vetenskaplig grundkurs på 7,5 poäng som jag kommer behöva ha 4 böcker till. Jag måste definitivt lära mig att läsa fortare. Jag kommer att behöva läsa och ta in en sådär 200 sidor kurslitteratur per vecka. Mastigt. Men först och  främst måste jag ju köpa böckerna =/


Lite bilder från igår:

Almby IK brukar ha klubbmästerskap i H30 när det är dags för tempo. Igår vann dock den urstarke, ungdomliga och VM-aktuella Töjren. (ola lär spöa mig för detta ;))


Kvinnorna tävlar om vem som hänger snyggast på hojjen.


Jag på den lättåkta banan



Okeej, nu har jag 222 i puls. Tror det kan vara dags att byta batteri i klockan... Nu måste jag bege mig ut och rulla lite. Med lätt huvudvärk och med en hals som känns utsatt av propplösare sedan gårdagens fiasko så kommer jag definitivt hålla mig tillbaka så mycket jag förmår.

Ha det!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Maxus

http://www.bokfynd.nu/

http://pick-a-book.co.uk/



Dessutom har Akademibokhandeln

rabatthäften för kurslitteratur

och brukar vara snabba på att

ta hem böckerna.



/ Maxus.

2009-08-23 @ 11:10:25
URL: http://twitter.com/maxuswidar
Postat av: Patrik Paulsson

Sara, du måste sluta tävla/träna halvfrisk/sjuk!



Det är farligt och meningslöst, du hinner ju aldrig bli av med problemen helt...



Kul med skolan!

2009-08-24 @ 11:55:43
Postat av: GT

he he he.. det var snällt skrivet det.... rodnar nästan!!! Trist att du är sjuk igen. Men kämpa på!!! till sist så... jag har kämpat med mtb sen 1993. Skam den som ger sig är väl mitt motto eller nått. Ps: hoppas ni bjussar tebaka på lite hud-bilder... he he he igen!! Hälsa min idol Ola!!! /GT

2009-08-24 @ 13:29:54
URL: http://www.gunnar.in
Postat av: Sara

Det är svårt att hålla tillbaka med träning och definitivt tävling. Det är många gånger då jag tänkt att "jag startar iallafall och ser vart det brakar". Jag är väl för ung och dum - kan jag skylla på det? Nähä, inte det. Får, som 98% av de som tävlar dåligt samvete om jag står över träning för att jag t.ex. har känningar i halsen. Jag har varit sjuk så mycket de senaste två åren att det känns som om jag alltid fått avbryta en hårdsatsning - inte kul.



Tror alla tävlanden kämpar med balansgången mellan psyke/kroppsform. Just nu har jag ramlat av min balansbräda, kanske behöver lite vila innan jag går upp igen.

2009-08-24 @ 13:45:12
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0