Varmt

Dagens träning blir hyfsat lugn eftersom jag fortfarande har små känningar i halsen. Det blir medellugnt, asfalt/grus ca 30 km och sedan lite teknikträning i skogen. Jag har inte kört mountainbike i skogen på en vecka; ungefär så lång tid det tar att bli lite ovan (chicken) över sten och rötter. Och om det skulle vara så att jag fegar ur spåret så blir jag bara arg på mig själv och det ska jag försöka undvika med dagens träning. Så det så!

Igår grillade vi och då min syrra hade köpt en ny kamera som kunde ta rörelsefoton så var vi ju såklart tvungna att testa den... Bilder kommer... Dessa bilder togs med Min lilla mobilkamera:

Riverdance






Åh det blir så varmt att sitta inne med ledartröjjan på.. ;)



Nä nu åker jag ut, Hajj!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0