Min dag

Okej, dagen ser ut såhär:

Skriva i ett arbetsgivarintyg på kontoret med min X-chef. Damn, det känns skönt att säga X-chef ;)

Köpa ett par brallor. Jag har två par som jag använder; ena paret har jag ärvt från mitt X´s fyra år yngre syster och det andra paret inhandlades för 4 år sedan på bludiblu för 199 kr men de har nu spruckit i grenen. Joo, jag tror det är dags ja! Ingen shopaholic här inte.

Äta en desent lunch.

Läkartid hos en jourläkare. Ringde i morse och fixade en läkartid för mina ärrade, oh så ärrade kulor i halsen (det lät väl gott?)

Tvättid från 16 - 19

Fixa mat.
Inför imorn då vi åker till Rättvik för att Ola ska köra Finnmarksturen för 15(?) gången. Räknas förra året? ;P höhö

Slappa. Och göra vad jag vill =D


Det är ju sk. nollning första veckorna på universitetet med konserter, fester, föreläsningar, utomhusbio mm. Igår på mingelfikat ropade "faddrarna" ut i högtalarna att "Ni missar väl inte speed-datingen imorn?!?" Min första tanke var "Speed-dating? Det ägnar sig väl partnersökande singlar åt dygnet runt?". Det är ju bara att man sätter ett namn på att alla singlar checkar in varandra =P Hehe, så töntigt. Senare på kvällen när vi som vanligt satt i soffan så sa jag till Ola att "imorrn ordnar dom speed-dating på universitetet". Olas reaktion blev jag minst sagt förvånad av. Han såg plötsligt ledsen och lite allvarlig ut; "Men, men inte ska väl du gå på speed-dating?"... Va?, nej nej dumbom =P Ibland undrar man hur långt han tänker, den älskade mannen.

Nä, nu måste jag få archlet ur vagnen!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0