Kulgöra

Tjenis!

Igår var vi (eller jag) hästiga av oss. Ola undrade efter min ridtur om jag gjorde rätt i att sitta och jucka fram och tillbaka, som man gör när man rider och särskilt när man ska få fram en lite seg häst. Ja, älskling jag ska allt visa dig =)
Vi åkte ut till mina kusiner som hade tipsat om tuffa backar och fina stigar. Vi rullade efter med hojjarna och det var i saktaste laget när de skrittade eller travade men när de satte hästarna i full galopp uppför den branta backen gick det inte att hänga med på långa vägar. Ola satte ihop en liten film ang. om det är 645 eller om det är 675 Watt i en hästkraft, Någon som vet??

 

Skönt att rida igen! Det var flera år sedan sist..


Ola håller på att pilla bort allt gammalt silikon från akvariet. Jag har svabbat alla akvarietillbehör, rensat och tvättat. JAPP här är det bara kulgöra idag! Måste ha kaffe, kanske skulle jag ringa Jonna för en kaffe på Mummel och Mums, cafét där man blir sugen på att skaffa bebbe.?

Hepp

//Sara

Kommentarer
Postat av: Moster

Blev du sugen på häst igen?? Du är välkommen fler gånger! Hälsningar från moster

2009-04-15 @ 08:54:13
Postat av: Sara

Hej moster Marie!

Vad kul att du har hittat till min, och Olas blogg. Jag blev så klart mer sugen på att rida efter provsmaket i söndags!

Ha det bra =)

2009-04-16 @ 21:08:34
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej moster Marie!

Vad kul att du har hittat till min, och Olas blogg. Jag blev så klart mer sugen på att rida efter provsmaket i söndags!

Ha det bra =)

2009-04-16 @ 21:09:04
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0