Tränat klartt

Nu har grabbarna precis kommit hem, Ola verkar vara av gott mod iallafall. Jag startade min uteträning två timmar tidigare än killarna så jag har hunnit tjekat, gjort en lasagne till de hungiga och lyssnat igenom två skivor; Soilwork och Sabathon. Dagens pass fick bra betyg, rent fysiskt. Flåset var kanon, benen stumnade fort i slutet pga att de var just trötta vilket är förståeligt efter 3,5 h. Körde mycket backar och var pigg hela tiden. Det varma vädret (10-15 plus) var ett stooort plus. Skinande sol hela tiden, det han spricka upp precis innan jag gav mig ut. När jag körde nerför apelsinstigen fick jag ett sådär galet glatt humör. Så skönt när man bara kan gunga till över en kant och sen flyger man nån meter. Det var dock många vandrarfamiljer ivägen, men det är ju bara skojj att de drar bort ungarna från datorerna.

Nu blir det annat.

Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0