Hemma och försöker dega

Nu är vi hemma, och har med hjälp av ett gott samarbete packat upp, städat undan, diskat, lagat mat inför imorn och lagat mat till ikväll på bara en knapp timme. Nu väntar bara moccakaffe och lite afrodisikum - choklad =). Väntar spänt på bilder som Oscar Ekstam skulle skicka ifrån dagens tävling. Tog inte så många bra bilder med min kamera eftersom jag langade till Almby IKs 3, eller nej 4 st H30 åkare hade Almby IK i mjölbys XC tävling. Det var en ny filur som hade tagit sig till tävlingsplatsen av egen kraft och som ville vara med i vår stolta klubb. Jag är nöjd med min insats, trots att den inte nådde toppen av fältet. Kämpade de tre sista varven för att inte bryta pga smärtan i korsryggen-inte skönt. Av erfarenhet vet jag att morgondagens tävling kommer bjuda på ännu värre smärta, som kommer komma fortare och starkare än idag. Nåja, hoppas det blir färre brytbackar, det är ju de som knäcker mest så att säga.. Ola den rackarn gick och vann H30 klassen med råge, tvåan Gunnar Töjren rullade in först 3,5 minuter senare. Imorn fyller Töjren föresten år. Grattis i förskott!

Ola är bättre filmare än vad jag är, denna film är purfärsk från idag:


Svaret på frågan ni alla någon gång frågat er: Det behövs tre apor för att skruva dän ett flaskställ.



Nu är det mys/stretch/massage-dax!

Hajj

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0