VAR en spillkråka!

Jag sitter i vardagsrummet och gubben sitter på toa och vi visslar till varandra-som spillkråkor. Jo, det är sant. Vi har nyss suttit och kollat på det görbra programmet Mitt i naturen där de hade fågellätesspecial och nu så försöker vi-ja just det; att bättra på parningslätet.


Slutade tidigare idag, var sugen på kaffe så jag blev överbjuden till Jonna för att hjälpa henne att äta upp de bullar och kakor som hon fått av sin söta mormor. Jo, det är sant, mormorn på 75 bast har en blogg. Jonna har ett skitfin bord som jag har förälskat mig i; svart grovt, runt mormorsbord med oregelbunden glasmosaik på. Så fint! Imorn ska vi kolla in den nya Lagerhaus affären som öppnat i Marieberg köpcentrum, och en sväng till IKEA blir det nog också för att tillfredsställa våra inredningsnerver.... (som i och för sig inte alls är IKEAstilen utan smides-lant-mysigt)

Som till exempel min nygjorda smidesljusstake;



Så jäkla nöjd över den och att jag lyckades göra någonting så fint!

Imorn blir det troligen mycket inför tävlings snack, för alla ni träningstokiga!

Carpe Diem.. (hehe..,nä skämt åsido =P)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Lycka till nu på årets första tävling !!

2009-04-17 @ 09:56:53
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-26 @ 16:47:47
URL: http://jo
Postat av: Jonna

haha! tack för hjälpen med bullarna sara! :) skulle behöva hjälp med kakorna snart också så att jag får plats med lite annat i frysen :) hehe :D

2009-04-26 @ 16:49:00
URL: http://jonnagothlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0