Sexvägran

Gud vad låg humorn blir såhär en onsdagseftermiddag mellan mig och O över telefon. Knäppa kommentarer om diverse kollegor blandat med ekonomi och hot om celibat. Vi e sjuka, men roliga.  

Nyss kommit hem och ska snart iväg på träning, borde kolla engelskan inför imorn då det är uppsatsskrivning. Ikväll, efter träningen lär jag ju inte hinna då det blir utgång. Några kompisar kommer hit runt nio, hoppas inte träningen knäcker mig bara :P

Fick köp-behov igår; kom hem med en finfin mörkblå skjortklänning som jag har gått och kollat på länge + ett par bruna högklackade sandaletter med halv kilklack(låter konstigt men så är det) + en hemlig röd sak. Nu är det sähär; att jag har hört att det ev. ev. ev. skulle komma hit tre cyklister från Falun till den 10:e då Rockklassiker har fixat diverse bra band på conventum. Om detta är sant måste jag ju trots en ekonomi magrare än soppa fixa biljett jag med ;) Kanske skulle pröva att ringa tomten som Linnéa brukar köra med??

Lura någon! Det är 1:a April! Jag har redan lyckats med gubben men det vet han inte än..... Mohaha!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0