It´s bike day today

Idag är det cykelns dag och det firade Almby IK med att visa upp hojjar, anordna balansbana till de som vågade och prata på Stadsparkens scen. Om ni bläddrar fram 2 min i filmen får ni se det roliga ;)

 

Om en timme kommer syrran hit så ska vi gå till Deed och kolla på omgjorda kläder??? Hennes påhitt. Hon snackade även om utgång och om det ska bli möjligt måste jag verkligen pigga på mig för jag är närtintill sovtrött. Har försökt få med mig både Olas syrra och Jonna men de verkar lapa sol utomhus eller liknande för ingen har svarat. Fan vad jag saknar att ha en balkong mot en lugn innergård. Inte så najs att sitta och kuckelura i bikini mitt i sjukhusrondellen.



Nä nu måste jag ta tag i pluggandet!

Häpp!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0